• About
  • Feed
  • Projects
  • About
  • Feed
  • Projects
  • About
  • Contact
  • Careers
  • Contact
  • Careers
  • Contact
  • About
  • Feed
  • Projects
  • Careers
  • Contact
Facebook Instagram Linkedin Youtube

Brand Loyalty is Dead? Ή απλώς άλλαξε πρόσωπο;

05/06/2025
/
20BrandOpportunities, News
/

#20BrandOpportunities – Οι 20 Μεγαλύτερες Προκλήσεις & Ευκαιρίες για τα Brands

Πριν μερικά χρόνια, η έννοια του brand loyalty ήταν σχεδόν αυτονόητη. Tα brands στόχευαν στο να κερδίσουν έναν πελάτη, εντάσοντας τον στο loyalty πρόγραμμα τους, στο οποίο μάζευε πόντους, λάμβανε το newsletter του και όλα λειτουργούσαν ‘ρολόι’.

Σήμερα μάλλον, τίποτα από αυτά δεν είναι αρκετό. Σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής έχει πολλαπλάσιες επιλογές και κάνει scroll πριν καν διαβάσει το caption σου, η “πίστη” δεν είναι ούτε δεδομένη, ούτε μόνιμη.

Ο σημερινός καταναλωτής μπορεί να αγοράζει μηχανικά ξανά και ξανά ένα προιόν, χωρίς ποτέ να νιώσει πραγματικό δέσιμο με το brand. Η επανάληψη δεν δηλώνει “πίστη” ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν σημαίνει καν σύνδεση.

Το brand loyalty πλέον χτίζεται ζωντανά σε κάθε scroll, κάθε story, κάθε εμπειρία.

Θες loyalty; Ξεκίνα με relevance!

Το κοινό σήμερα, πιο πολύ από ποτέ, αγοράζει με συναίσθημα και για αυτό θέλει να του μιλήσεις και να του προσφέρεις κάτι που έχει ουσιαστική αξία, όχι κάτι που έχει απλώς χαμηλότερο τιμή.

Το brand loyalty σήμερα δεν είναι αποτέλεσμα επιβράβευσης αλλά σαφής επιλογή του καταναλωτή. Χτίζεται με exclusiveεμπειρίες, storytelling και αληθινό, οργανικό περιεχόμενο που έχει λόγο ύπαρξης.

Οι μικρές στιγμές μετράνε πιο πολύ απ’ τα μεγάλα προγράμματα

Ένα like στο emoji σχόλιο του καταναλωτή κάτω από το ποστ.

Ένα poll.

Ένα private reply σε μήνυμα του χρήστη στο story.

Αυτές είναι οι στιγμές που κρατούν τη σχέση και άρα και την “πίστη” ζωντανή.

Δεν θα σε “αγαπήσει” κανείς μέσα από ένα email. Η σχέση σήμερα χτίζεται με micro-engagements που δημιουργούν συναισθηματικό αντίκτυπο. Κάθε interaction μετράει, από το πρώτο onboarding μέχρι το after-sales.

Ο καταναλωτής δεν θέλει απλά να τον “ενημερώνεις”. Θέλει να συμμετέχει και να αλληλεπιδρά έτσι ώστε να νιώθει μέρος μιας κουβέντας, μέρος ακόμη και της δημιουργίας του ίδιου του product offering και όχι λήπτης ενός μονολόγου.

Η δύναμη του community

Τα brands που ξεχωρίζουν σήμερα είναι εκείνα που δημιουργούν communities (όχι απλώς repeaters).

Εάν το brand σου μιλά στο κοινό του όπως θα του μιλούσε ένας φίλος, με αλήθεια, συνέπεια και ουσία, χωρίς clickbait και sales talk και το περιεχόμενο που δημιουργείς και του προσφέρεις είναι αυθεντικό τότε έτσι μπορείς να πετύχεις οργανική αφοσίωση και να δημιουργήσεις το δικό σου community.


Τα communitites φτιάχνονται με χώρους, ψηφιακούς ή φυσικούς, που επιτρέπουν στους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με το brand με τον δικό τους τρόπο. Το loyalty σήμερα ξεκινάει -και τελειώνει- εκεί που νιώθεις ότι ανήκεις!

Brand loyalty is NOT dead

Υπάρχει. Απλώς δεν αγοράζεται.
Δεν εξασφαλίζεται με ένα πρόγραμμα.
Δεν έρχεται με μια εγγραφή στο newsletter.
Δεν κρατάει για πάντα.

Είναι μια αυθεντική σχέση. Και όπως κάθε σχέση, χρειάζεται προσοχή, φροντίδα και αλήθεια.

#20BrandOpportunities – Οι 20 Μεγαλύτερες Προκλήσεις & Ευκαιρίες για τα Brands

Πριν μερικά χρόνια, η έννοια του brand loyalty ήταν σχεδόν αυτονόητη. Tα brands στόχευαν στο να κερδίσουν έναν πελάτη, εντάσοντας τον στο loyalty πρόγραμμα τους, στο οποίο μάζευε πόντους, λάμβανε το newsletter του και όλα λειτουργούσαν ‘ρολόι’.

Σήμερα μάλλον, τίποτα από αυτά δεν είναι αρκετό. Σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής έχει πολλαπλάσιες επιλογές και κάνει scroll πριν καν διαβάσει το caption σου, η “πίστη” δεν είναι ούτε δεδομένη, ούτε μόνιμη.

Ο σημερινός καταναλωτής μπορεί να αγοράζει μηχανικά ξανά και ξανά ένα προιόν, χωρίς ποτέ να νιώσει πραγματικό δέσιμο με το brand. Η επανάληψη δεν δηλώνει “πίστη” ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν σημαίνει καν σύνδεση.

Το brand loyalty πλέον χτίζεται ζωντανά σε κάθε scroll, κάθε story, κάθε εμπειρία.

Θες loyalty; Ξεκίνα με relevance!

Το κοινό σήμερα, πιο πολύ από ποτέ, αγοράζει με συναίσθημα και για αυτό θέλει να του μιλήσεις και να του προσφέρεις κάτι που έχει ουσιαστική αξία, όχι κάτι που έχει απλώς χαμηλότερο τιμή.

Το brand loyalty σήμερα δεν είναι αποτέλεσμα επιβράβευσης αλλά σαφής επιλογή του καταναλωτή. Χτίζεται με exclusiveεμπειρίες, storytelling και αληθινό, οργανικό περιεχόμενο που έχει λόγο ύπαρξης.

Οι μικρές στιγμές μετράνε πιο πολύ απ’ τα μεγάλα προγράμματα

Ένα like στο emoji σχόλιο του καταναλωτή κάτω από το ποστ.

Ένα poll.

Ένα private reply σε μήνυμα του χρήστη στο story.

Αυτές είναι οι στιγμές που κρατούν τη σχέση και άρα και την “πίστη” ζωντανή.

Δεν θα σε “αγαπήσει” κανείς μέσα από ένα email. Η σχέση σήμερα χτίζεται με micro-engagements που δημιουργούν συναισθηματικό αντίκτυπο. Κάθε interaction μετράει, από το πρώτο onboarding μέχρι το after-sales.

Ο καταναλωτής δεν θέλει απλά να τον “ενημερώνεις”. Θέλει να συμμετέχει και να αλληλεπιδρά έτσι ώστε να νιώθει μέρος μιας κουβέντας, μέρος ακόμη και της δημιουργίας του ίδιου του product offering και όχι λήπτης ενός μονολόγου.

Η δύναμη του community

Τα brands που ξεχωρίζουν σήμερα είναι εκείνα που δημιουργούν communities (όχι απλώς repeaters).

Εάν το brand σου μιλά στο κοινό του όπως θα του μιλούσε ένας φίλος, με αλήθεια, συνέπεια και ουσία, χωρίς clickbait και sales talk και το περιεχόμενο που δημιουργείς και του προσφέρεις είναι αυθεντικό τότε έτσι μπορείς να πετύχεις οργανική αφοσίωση και να δημιουργήσεις το δικό σου community.

Τα communitites φτιάχνονται με χώρους, ψηφιακούς ή φυσικούς, που επιτρέπουν στους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με το brand με τον δικό τους τρόπο. Το loyalty σήμερα ξεκινάει -και τελειώνει- εκεί που νιώθεις ότι ανήκεις!

Brand loyalty is NOT dead

Υπάρχει. Απλώς δεν αγοράζεται.
Δεν εξασφαλίζεται με ένα πρόγραμμα.
Δεν έρχεται με μια εγγραφή στο newsletter.
Δεν κρατάει για πάντα.

Είναι μια αυθεντική σχέση. Και όπως κάθε σχέση, χρειάζεται προσοχή, φροντίδα και αλήθεια.

Go Back
Facebook
X (Twitter)
LinkedIn
WhatsApp
Facebook Instagram Linkedin Youtube
  • About
  • Feed
  • Projects
  • Careers
  • Contact
  • Terms of Use
  • Cookies Policy
  • About
  • Feed
  • Projects
  • Careers
  • Contact
  • Terms of Use
  • Cookies Policy

© Redwolf Ogilvy 2025. All Rights Reserved.