• About
  • Feed
  • Projects
  • About
  • Feed
  • Projects
  • About
  • Contact
  • Careers
  • Contact
  • Careers
  • Contact
  • About
  • Feed
  • Projects
  • Careers
  • Contact
Facebook Instagram Linkedin Youtube

Stoiximan | UEFA Trophy Tour 2025

Overview

Η Stoiximan, ως Official Sponsor των διοργανώσεων UEFA Europa League και UEFA Conference League, έφερε τα εμβληματικά ευρωπαϊκά τρόπαια στην Κύπρο, προσφέροντας στο κοινό μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Date

February 20, 2025

Client

Stoiximan Cyprus

Capabilities

  • PR & Influence
  • Media
  • Social Media
  • Event Organizing

Η Stoiximan, ως Official Sponsor των διοργανώσεων UEFA Europa League και UEFA Conference League, έφερε τα εμβληματικά ευρωπαϊκά τρόπαια στην Κύπρο, προσφέροντας στο κοινό μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Η δράση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική marketing της εταιρείας, που στοχεύει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, στην αλληλεπίδραση με το κοινό και στη διασύνδεση του brand με κορυφαία ποδοσφαιρικά γεγονότα. Το event αποτέλεσε μια ολοκληρωμένη ενέργεια που συνδύασε BTL, PR, Influencer Marketing και VIP Activation.

Concept & Στόχοι

Στόχος της Stoiximan ήταν:

  • Να φέρει τους φιλάθλους κοντά στα τρόπαια της UEFA και να τους προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία.
  • Να ενισχύσει το awareness και τη σύνδεση του brand με τις μεγάλες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις.
  • Να δημιουργήσει buzz στα social media και στα media μέσα από μια high-profile εμπειρία.
  • Να ενεργοποιήσει κοινό, συνεργάτες, και στρατηγικά κοινά μέσω μίας πολυεπίπεδης διοργάνωσης.

Το concept βασίστηκε στη σύνδεση της Stoiximan με τη «δόξα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου», φέρνοντας τους φιλάθλους κυριολεκτικά σε επαφή με τα τρόπαια.

Λεπτομέρειες του Event

Το κεντρικό event πραγματοποιήθηκε στο Mall of Cyprus στη Λευκωσία και χωρίστηκε σε δύο μέρη στο Press Event & στο Public Event.

Public Event

Στο πρώτο μέρος του event ,από τις 11:00 έως τις 12:30, πραγματοποιήθηκε press event όπου παρουσιάστηκαν τα τρόπαια στα κορυφαία media της Κύπρου, σε περισσότερους από 40 δημοσιογράφους  και ανθρώπους από το χώρο του αθλητισμού. Στη συνέχεια, από τις 13:00 έως τις 18:30 το κοινό μπορούσε να φωτογραφηθεί με τα UEFA τρόπαια.

Η εκδήλωση προσέλκυσε την παρουσία celebrities και influencers, οι οποίοι αποτύπωσαν και ανέδειξαν το μοναδικό κλίμα τoυ event μέσα από τα social media τους.

Ταυτόχρονα οι παρευρισκόμενοι απήλαυσαν έναν freestyle football juggler που πρόσφερε ένα εντυπωσιακό live show

Η εξωστρέφεια του event ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο με τα διαδοχικά live links  που έγιναν από τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερο παλμό στους επισκέπτες που ήρθαν να φωτογραφηθούν με τα τρόπαια.

VIP Event

Παράλληλα με το pubic event,  διοργάνωσαμε ένα αποκλειστικό VIP event σε μεγάλο χώρο εκδηλώσεων:

  • Παρουσία προσωπικοτήτων από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και αθλητικό χώρο.
  • Προσκεκλημένοι VIP guests και Key Accounts.
  • Προβολή των αγώνων του UEFA Conference League, στους όποιους συμμετείχαν οι τρεις κυπριακές ομάδες, σε private viewing με upscale hospitality.
  • Networking, premium περιβάλλον και private εμπειρία με τα τρόπαια.

Ενέργειες Προώθησης & PR

Media Strategy (Pre-event)

  • Press release σε μεγάλο δίκτυο media (sports, lifestyle, M&A, general).
  • Παρουσία του Country Manager της Stoiximan σε:
    • 2 ραδιοφωνικές εκπομπές
    • 3 τηλεοπτικά πάνελ (ΡIK, πριν και κατά τη διάρκεια μετάδοσης του αγώνα)

Influencer Marketing

Συμμετείχαν 12 επιλεγμένοι influencers από διαφορετικά κοινά:

  • Συνολικά αποτελέσματα:
    • 470K impressions
    • 339K reach
    • 7.2K engagements

PR & Media Coverage (Post-event)

  • 47 δημοσιεύσεις σε μεγάλα online και έντυπα μέσα
  • 4 τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων με αναφορές στο event
  • 160.000 EUR AVE (Ad Value Equivalent)
  • Συνεργασία με τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς, δυο αθλητικούς και ένα μουσικό, όπου είχαμε ραδιοφωνικά σποτ, με συνεχόμενη ροή μια εβδομάδα πριν από το event, με αναφορές στις ραδιοφωνικές εκπομπές  των συγκεκριμένων σταθμών και με post &  stories στα SoMe των σταθμών

Αποτελέσματα & Metrics

Φυσική επισκεψιμότητα: 10.162 επιβεβαιωμένες παρουσίες στο Mall
Αλληλεπίδραση στο activation zone: ~2.000 άτομα
UGC (User-Generated Content): Μεγάλος όγκος αυθόρμητων stories και posts  Influencer ROI: Πολύ υψηλό engagement, χαμηλό κόστος ανά impression (CPI), βάσει benchmarks
Earned Media Value: €160.000
Digital Reach: 339.000 άτομα / 470.000 προβολές / 7.200 αλληλεπιδράσεις

Συμπεράσματα & Impact

Το Stoiximan UEFA Trophy Tour 2025 αποτέλεσε μία κορυφαία, πολυδιάστατη εμπειρία με measurable impact σε όλα τα επίπεδα:

  • Συνδύασε το κοινό με τους θεσμούς του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου μέσα από μια μοναδική εμπειρία.
  • Ενίσχυσε το brand image της Stoiximan ως ως εταιρείας -ηγέτη στο sports sponsorship και τα premium fan experiences.
  • Ενεργοποίησε διαφορετικά κοινά από οικογένειες και φιλάθλους, μέχρι VIPs και media.
  • Πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα σε επίπεδο engagement, PR value, earned media και φυσικής παρουσίας.
Go Back
Facebook
X (Twitter)
LinkedIn
WhatsApp
Facebook Instagram Linkedin Youtube
  • About
  • Feed
  • Projects
  • Careers
  • Contact
  • Terms of Use
  • Cookies Policy
  • About
  • Feed
  • Projects
  • Careers
  • Contact
  • Terms of Use
  • Cookies Policy

© Redwolf Ogilvy 2025. All Rights Reserved.