Αν έχετε αρχίσει να σχεδιάζετε τη marketing strategy και τον προϋπολογισμό σας για το 2018, να είστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσετε ερωτήσεις σχετικά με το ποια τακτική μπορεί να οδηγήσει στην πιο αποδοτική πορεία της εταιρείας σας. Για να σχεδιάσετε μια κορυφαία στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας το 2018, δείτε τις τρεις τάσεις που προτείνουμε και ενσωματώστε τις στη διαδικασία σχεδιασμού σας.
- Micro–moments: Τα κινητά gadgets έχουν αποδειχθεί ότι έχουν μείζονα επιρροή στην αλληλεπίδραση των πελατών και τη δέσμευση με τα brands ανά τον κόσμο. Αλλά το εκπληκτικό για τους περισσότερους ανθρώπους είναι η έννοια των “μικρο-στιγμών”, η οποία έχει ενεργοποιήσει τη στροφή προς τα κινητά τηλέφωνα. Από μακροπρόθεσμους στόχους, όπως ο σχεδιασμός για αγορά ενός σπιτιού ή κάτι τόσο μικρό όσο η απόκτηση ενός λαχανικού από το πλησιέστερο κατάστημα, αμέτρητες από αυτές τις μικρο-στιγμές διεγείρουν την ώθηση να προσεγγίσουμε την κινητή συσκευή μας.
Σύμφωνα με το Think with Google, οι μικρο-στιγμές είναι εξαιρετικά κρίσιμα και αξιόπιστα σημεία επαφής, όπου οι πελάτες αναμένουν ότι οι μάρκες θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με αξιόπιστες πληροφορίες, ανεξάρτητα από το χρόνο και την τοποθεσία. Κάθε φορά που ένας πελάτης αισθάνεται την ανάγκη να ενημερωθεί για κάτι, ένα καταπληκτικό 96% των χρηστών χρησιμοποιούν τα smartphones τους να διεξάγουν την απαιτούμενη έρευνα αυτή ακριβώς τη στιγμή. Μόνο οι επιτυχημένες μάρκες έχουν την τάση να προβλέπουν σωστά και να αντιμετωπίζουν τις ακριβείς ανάγκες αυτών των μικροσκοπικών στιγμών, παρέχοντας τις σωστές πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή στον πελάτη που έχει ανάγκη. Μια χρήσιμη, γρήγορη και άμεση πρόσβαση στις απαραίτητες πληροφορίες γίνεται η βάση για την απόκτηση εμπιστοσύνης πελατών και την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων.
- Η οπτικοποίηση είναι πιο σημαντική από ποτέ: Για όλα τα συναρπαστικά και ενημερωτικά πράγματα που βρίσκονται online, είτε πρόκειται για ένα ζευγάρι γατάκια που παίζουν, για ένα γέλιο μωρών, είτε για μια εμπορική διαφήμιση με ένα δημοφιλές μοντέλο, υπάρχει πάντα το στοιχείο του βίντεο. Με ένα βίντεο, οι άνθρωποι τείνουν να δέχονται και να προσκολλώνται σε πολύ βαθύτερο επίπεδο λόγω της χρήσης οπτικά πλούσιων και διαδραστικών στοιχείων που απεικονίζουν ένα σωστό μήνυμα ή ιστορία. Και ως εκ τούτου, ο θεατής έρχεται στον πειρασμό να αναλάβει σημαντικές ενέργειες από την άποψη του like και share. Με το πέρασμα του χρόνου, οι μάρκες κατάφεραν να επωφεληθούν από την εισαγωγή εξαιρετικά ελκυστικών δυνατοτήτων βίντεο σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter, το Snapchat και το Instagram. Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας τείνουν να περνούν περισσότερο χρόνο από ποτέ με τα smartphones τους, ενώ ο ενθουσιασμός για την παρακολούθηση βίντεο στο διαδίκτυο είναι επίσης ανάλογος.
- Πείτε ‘Ναι’ στο εξατομικευμένο περιεχόμενο των πελατών: Φέτος, ένα πράγμα είναι βέβαιο, ότι το content marketing θα αποτελέσει το επίκεντρο κατά τη διαμόρφωση ενός σχεδίου μάρκετινγκ, ενώ θα τρέχει χέρι-χέρι με έναν πολύ σημαντικό στόχο: μια εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε πελάτη. Αλλά το ερώτημα παραμένει: Πώς μπορείτε να γνωρίζετε ότι οι συγκεκριμένες ανάγκες κάθε πελάτη εξυπηρετούνται τέλεια; Το κλειδί είναι να περάσουμε από το παραδοσιακό στατικό περιεχόμενο σε ένα πιο δυναμικό περιεχόμενο. Η κίνηση αυτή φέρνει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες: παρέχοντας στους πελάτες ακριβώς αυτό που χρειάζονται, η μάρκα διατηρείται στη μνήμη για τις σημαντικές πληροφορίες που προσφέρει. Η τελική ανταμοιβή είναι μια μακροχρόνια και υγιής σχέση με τον πελάτη σας. Οι αριθμοί για τα εξατομικευμένα μηνύματα μιλούν από μόνοι τους. Το 61% των πελατών βασίζονται περισσότερο σε μια εταιρεία που είναι διατεθειμένη να δημιουργήσει προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, η πιθανότητα να επιλέξουν την ίδια εταιρεία για μελλοντική αγορά είναι υψηλή.
Η ιδέα είναι αυτονόητη: όταν τα εμπορικά σήματα τείνουν να συσχετίζονται με τους ανθρώπους, είναι προσωπικά, οπότε και η εξατομίκευση του περιεχομένου σας έχει νόημα. Είναι ο πιο ισχυρός τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας όπως θέλετε.